COOKIE POLICY
Informasjonskapsler er avgjørende for at vi kan yte deg bedre service. Vi lagrer ikke informasjon som kan identifisere deg som person. Du finner mer om cookies under Datasikkerhet

21.03.2016

FordStores inntar Norge

FordStores, en verden fylt med opplevelse og engasjement - er nå i ferd med å etablere seg i Norge. De fem første er allerede på plass i Asker & Bærum, Skien, Moss, Haugesund, Mysen - og ytterligere fem er under etablering i Bergen, Stavanger, Oslo, Lillestrøm og Drammen. Innen utgangen av 2017 vil den norske Ford-organisasjonen ha opp mot 15 FordStores.

En FordStore er en Ford-forhandler som eksklusivt kun representerer Ford, med et komplett utvalg personbiler og nyttekjøretøy og eksklusive modeller som Vignale og Mustang, med tilhørende servicetjenester som Flåtesenter, Transit-senter, Ford Approved bruktbil og Ford Credit finansieringsløsninger.

En FordStore skiller seg fra en premium Ford-forhandler med lokaler som gir en annerledes fysisk og digital opplevelse. Her møter kundene et engasjerende miljø med selgere som benytter moderne teknologi for å forsterke og videreføre kundenes digitale opplevelse med Ford on-line.

I en FordStore møter man 18 ulike personbil-modeller fra Ford, med et eget område for de eksklusive Vignale-produktene, som foreløpig består av Mondeo Vignale, men som innen slutten av året også vil innbefatte Ford S-MAX Vignale, Ford Edge Vignale og Ford Kuga Vignale. I tillegg møter man også hele Fords portefølje av 5 nye nyttekjøretøy.

I tillegg finnes et tilsvarende bredt utvalg demonstrasjonsbiler som gjenspeiler Fords modellutvalg både for næring og privat.

- Ford er et attraktivt varemerke og undersøkelser viser at både privat og næringsmarkedet i langt større grad enn tidligere oppfatter at Ford er svært aktuelt ved neste bilvalg. FordStores vil bidra til å ytterligere forsterke denne verdien, fastslår Per Gunnar Berg, administrerende direktør for den norske Ford-importøren.

Det er et faktum at forhandlerne og deres tjenester er en grunnstein i arbeidet med å skape kundelojalitet. Kundene vil oppleve forhandlerne som effektive serviceanlegg som gjennom de siste 2 årene har gjennomgått betydelige oppgraderinger.

Målsettingen med våre FordStores er å etablere engasjerende flaggskip som skal forsterke den profilen og opplevelsen både små og store forhandlere bidrar til. Dessuten skal flaggskipene naturligvis være noe å strekke seg etter og øke motivasjonen for alle som arbeider innenfor Ford-organisasjonen.

Et besøk hos en FordStore er rett og slett en kuul opplevelse, fastslår Berg.



Nyheter