Bil i Nords kvalitets- og miljøpolicy

Miljø- og kvalitetspolicy for Bil i Nord

  • Vi skal overholde våre samsvarsforpliktelser. 
  • Ved hjelp av vårt hjelpeverktøy Landax skal vi sikre kontinuerlig forbedring i alle deler av virksomheten.
  • Vi jobber for å opprettholde et arbeidsmiljø som er i samsvar med lover og regler for helse, miljø og sikkerhet.
  • Vi ønsker å forebygge ulykker, miljø- og helseskader.
  • Vi jobber for å skape trivsel på arbeidsplassen.
  • Driften skal gi minst mulig påvirkning på det ytre miljøet.
  • Våre produkter skal være sikre for dem som kjøper dem.
  • Vi vil sikre at våre målsetninger oppnås ved at helse, miljø og sikkerhet planlegges og prioriteres på samme måte som vi sikrer produksjon, service og økonomi.
  • Vår virksomhet skal med bakgrunn i de regler som gjelder, arbeide systematisk i hele organisasjonen for alt som foretas skal være i henhold til gjeldene regelverk.
  • Vi skal sikre kontinuerlig forbedring av vårt hjelpeverktøy som er Landax, herunder også øvrige styringssystemer i organisasjonen.

Vi ønsker gjennom denne policyen og arbeide mot vårt mål om å gjennomføre vår visjon: Bil i Nord – Best i Nord.

Dette skal skje gjennom fokus på:

  • Kunde: Vise vilje til å forstå kundens nåværende og fremtidige behov.
  • Medeierskap: Arbeide engasjert med respekt for hverandre.
  • Lederskap: Ved deltakelse og engasjement å gjennomføre «Management by walking around».
  • Prosessorientering: Kontinuerlig fokus på de prosesser som skal gjøre kunden fornøyd gjennom å gjøre rett jobb riktig første gangen.
  • Kvalitet: Vårt grunnleggende prinsipp som skal gjennomsyre alt vi gjør.
  • Fremgang og måloppnåelse sjekkes ut mot gjennomgang av økonomiske resultater, CEM og MKØ-målinger.

Kontakt oss


Kampanjer

Vis alle de siste kampanjene

Nyheter

Nyheter og arrangementer


  • Customer Viewpoint

    "Enkel måte å bestille bil og signere kontrakt på nett. Anbefales på det sterkeste."
    - En Ford Mustang Mach-E-eier

  • Customer Viewpoint

    Alt fungerte meget godt, god service og hyggelige folk.
    - En Ford Focus-eier

  • Customer Viewpoint

    "Synes Roar Jensen tok oss godt imot, lurt smil og humor. Han tar seg tid til opplæring på biln, forklarer godt, og må bare ta kontakt om vi lure på noe👍😊"
    - En Ford Mustang Mach-E-eier

Se flere anmeldelser for Bil i Nord Tromsø her Se flere anmeldelser for Bil i Nord Svolvær her

Anmeldelser