- Vi skal overholde våre samsvarsforpliktelser.
- Ved hjelp av vårt hjelpeverktøy Landax skal vi sikre kontinuerlig forbedring i alle deler av virksomheten.
- Vi jobber for å opprettholde et arbeidsmiljø som er i samsvar med lover og regler for helse, miljø og sikkerhet.
- Vi ønsker å forebygge ulykker, miljø- og helseskader.
- Vi jobber for å skape trivsel på arbeidsplassen.
- Driften skal gi minst mulig påvirkning på det ytre miljøet.
- Våre produkter skal være sikre for dem som kjøper dem.
- Vi vil sikre at våre målsetninger oppnås ved at helse, miljø og sikkerhet planlegges og prioriteres på samme måte som vi sikrer produksjon, service og økonomi.
- Vår virksomhet skal med bakgrunn i de regler som gjelder, arbeide systematisk i hele organisasjonen for alt som foretas skal være i henhold til gjeldene regelverk.
- Vi skal sikre kontinuerlig forbedring av vårt hjelpeverktøy som er Landax, herunder også øvrige styringssystemer i organisasjonen.
Vi ønsker gjennom denne policyen og arbeide mot vårt mål om å gjennomføre vår visjon: Bil i Nord – Best i Nord.
Dette skal skje gjennom fokus på:
- Kunde: Vise vilje til å forstå kundens nåværende og fremtidige behov.
- Medeierskap: Arbeide engasjert med respekt for hverandre.
- Lederskap: Ved deltakelse og engasjement å gjennomføre «Management by walking around».
- Prosessorientering: Kontinuerlig fokus på de prosesser som skal gjøre kunden fornøyd gjennom å gjøre rett jobb riktig første gangen.
- Kvalitet: Vårt grunnleggende prinsipp som skal gjennomsyre alt vi gjør.
- Fremgang og måloppnåelse sjekkes ut mot gjennomgang av økonomiske resultater, CEM og MKØ-målinger.
Kontakt oss