Melding fra Ford til alle våre kunder: Informasjon om koronaviruset (COVID-19)

17.03.2020

Hele Ford-organisasjonen tar ansvar for å begrense spredningen av koronaviruset (COVID-19) på største alvor og bidrar med alt vi kan i det arbeidet. Samtidig gjør vi alt som står i vår makt for å gjøre at dette i minst mulig grad går utover kundene våre.

Ford følger retningslinjer fra Folkehelseinstituttet og har iverksatt følgende tiltak i hele vår organisasjon:

  • Nødvendige hygiene- og renholdsartikler tilgjengelig både for kunder og ansatte.
  • Økt renhold på alle våre anlegg, og hyppig desinfisering av særlig utsatte områder (toaletter, blandebatterier, dørhåndtak, mm.)
  • Ansatte som kan ha vært utsatt for smittefare, eller har luftveissymptomer, holder seg hjemme. Ansatte som har vært i utlandet i løpet av de siste 14 dagene, følger selvsagt karantenebestemmelsene.
  • Tekniker og øvrig personell benytter engangshansker før de berører kundebiler og demobiler.
  • Samtlige kjøretøy desinfiseres før overlevering til kunde (kunde- og utlånsbiler)
  • Vi tilbyr våre verkstedkunder hente/bringetjenester - dersom du som kunde ikke kan komme til oss. Dette så langt det lar seg gjøre.
  • Vi bruker video-check ved service og reparasjoner. Dette for å gi deg som en kunde en trygg kundeopplevelse
  • Venter du på ny bil som du ikke kan hente hos oss, tilbyr vi hjemlevering av desinfisert og vasket ny bil – så langt det lar seg gjøre. Om ønskelig tar vi også en video-gjennomgang av din nye bil.
  • Vi tilbyr også hjemlevering – så langt det lar seg gjøre - av desinfisert og vasket demobil for prøvekjøring om det skulle være ønskelig for deg i disse spesielle dagene vi er inne i.
  • Dersom vi kan bistå helsetjenesten i vårt nærområde med transport/logistikk så gi oss beskjed om det og vi stiller opp så langt det lar seg gjøre.
  • Vi håndhilser ikke, og unngår all kroppskontakt i våre anlegg.

Det aller viktigste for oss er helsen til kundene, våre medarbeidere og nordmenn flest. Vi følger situasjonen løpende og er hele tiden klare for å sette i verk nye tiltak dersom det skulle være behov for det.

Vi ønsker også å benytte anledningen til å oppfordre alle våre kunder til å lese og følge Folkehelseinstituttets anbefalinger:

Klikk her for å lese Folkehelseinstituttets anbefalinger

Ta godt vare på hverandre i denne vanskelige situasjonen – for oss alle!

Med vennlig hilsen

Alle oss i Ford

Kontakt oss

Nyheter

Kampanjer

Vis alle de siste kampanjene

Nyheter

Nyheter og arrangementer


  • Customer Viewpoint

    "Enkel måte å bestille bil og signere kontrakt på nett. Anbefales på det sterkeste."
    - En Ford Mustang Mach-E-eier

  • Customer Viewpoint

    Alt fungerte meget godt, god service og hyggelige folk.
    - En Ford Focus-eier

  • Customer Viewpoint

    "Synes Roar Jensen tok oss godt imot, lurt smil og humor. Han tar seg tid til opplæring på biln, forklarer godt, og må bare ta kontakt om vi lure på noe👍😊"
    - En Ford Mustang Mach-E-eier

Se flere anmeldelser for Bil i Nord Tromsø her Se flere anmeldelser for Bil i Nord Svolvær her

Anmeldelser